Sunday, April 17, 2011

Nikmat Berkongsi Hidup Bersama Walet







Assalamualaikum........ Sahabat yang dikasihi...... saya amat berterima kasih terhadap kawan semua yang sudi menghantar e-mail kepada saya... saya mohon maaf kerana lambat menjawab email sahabat.... Di sini saya ingin berkongsi dengan tuan2 nikmat hidup bersama Walet... Bukan Wang semata2 yang di cari akan tetapi ketenangan hidup menjadi keutamaan.... Bagi saya, jiwa akan menjadi tenang apabila masuk ke dalam RBL dan dapat melihat karenah si cilik Walit.. Pelbagai gaya yang dapat dilihat... Contohnya sesetengah orang menghabiskan wang untuk membeli ayam serama, ikan hiasan, burung2 dan sebagainya... Ini hanya untuk menenangkan jiwa mereka... Bagi saya ini adalah satu cara untuk berbakti kepada alam, ingin juga menyuapkan makanan kepada si walit ini apabila melihat telatah si comel yang lapar... akan tetapi saya tidak mahu menggangu aturan makanan yang telah di tetapkan oleh si Ibu..... Semoga kita mempunyai hobi yang sama.....



No comments: